internet DSL - pevné připojení

Jsme zde pro vás od roku 2005

Nejčastější otázky k pevnému připojení k internetu

Kde mohu internet DSL mít?

Službu DSL poskytujeme v Olomouckém kraji a to všude tam, kde je možnost využití stávající kabely od pevné linky. V případě, že pevnou linku nemáte a je třeba jen ukončena na sloupě před Vašim domem, pak by s realizací přípojky DSL neměl být problém.

Co je v ceně aktivačníh poplatku?

Neveřejná IP adresa. Zřízení a aktivace přípojky, pokud je již v domě kabel natažený. VDSL modem není zahrnut v ceně aktivace a je potřeba si jej dokoupit zvlášť.

Průběh, rychlost a délka instalace?

Po odeslání objednávky vám do 5 pracovních dnů zavoláme. Potvrdíme, že je u vás připojení dostupné. Pokud potřebujete zřídit přípojku nebo asistenci technika, rovnou se domluvíme na termínu návštěvy.

V případě , že si vše budete chtít nainstalovat sami a ušetřit tak peníze za poplatek za výjezd a práci technika, pošleme Vám samoinstalační balíček, který obsahuje modem, veškerou potřebnou kabeláž a podrobný návod. Instalaci hravě zvládnete podle přiloženého návodu sami.

Při stahování se ukazuje mnohem menší rychlost, než mám uvedenou na smlouvě?

Veškeré uváděné rychlosti u služby DSL jsou maximální možné a nejsou garantovány, mohou ve špičku kolísat a to zejména v závislosti na vzdálenosti od ústředny. Služby DSL jsou poskytovány prostřednictvím společnosti Český bezdrát Mobile s.r.o., Zámečnická 592, Příbor 742 58, Okr. N. Jičín na infrastruktuře CETINu (bývalý Český Telecom).

Nejdou odesílat e-maily / Komu případně nahlásit poruchu:

Zkontrolujte, zda máte správně nastavený server pro odchozí poštu, měli by jste tam mít smtp: mail.eri.cz
Poté by jste v nastavení neměli mít zaškrknutou položku: požadovat přihlášení pomocí zabezpečeného ověřování hesla (SPA).

V případě poruchy s internetem jako první zkontrolujte, zda máte povolenou síťovou kartu, zda jste si ji omylem nezakázali . Zkontrolujte zda vám z vašeho PC nevypadl kabel, či není nějak jinak mechanicky poškození. Pokud se připojujete bezdrátově, pak ověřte zda je váš router či VDSL modem zapojení do elektřiny, jestliže router/modem bliká nestandartně nebo pro změnu kontrolky jen svítí, pak je nejlepší ho restartovat (vypnout a zapnout). V případě, že internet stále nebude fungovat, kontaktujte nás prosím na e-mail: servis@baja.cz nebo na tel.: 468002777 rádi Vám poradíme nebo Váš problém vyřešíme..

Chcete rychle zjistit jaký internet Vám můžeme nabídnout ve Vaší lokalitě?

Tato webová stránka používá pro poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte.

Více informací