internet DSL - přes pevnou linku

Jsme zde pro vás od roku 2005

Nejčastější otázky k internetu přes pevnou linku

Kde mohu internet DSL mít?

Službu DSL poskytujeme v Olomouckém kraji a to všude tam, kde je možnost využití stávající kabely od pevné linky. V případě, že pevnou linku nemáte a je třeba jen ukončena na sloupě před Vašim domem, pak by s realizací přípojky DSL neměl být problém.

Co je v ceně aktivačníh poplatku?

Neveřejná IP adresa. Zřízení a aktivace přípojky, pokud je již v domě kabel natažený. VDSL modem není zahrnut v ceně aktivace a je potřeba si jej dokoupit zvlášť.

Průběh, rychlost a délka instalace?

Po odeslání objednávky vám do 5 pracovních dnů zavoláme. Potvrdíme, že je u vás připojení dostupné. Pokud potřebujete zřídit přípojku nebo asistenci technika, rovnou se domluvíme na termínu návštěvy.

V případě , že si vše budete chtít nainstalovat sami a ušetřit tak peníze za poplatek za výjezd a práci technika, pošleme Vám samoinstalační balíček, který obsahuje modem, veškerou potřebnou kabeláž a podrobný návod. Instalaci hravě zvládnete podle přiloženého návodu sami.

Při stahování se ukazuje mnohem menší rychlost, než mám uvedenou na smlouvě?

Veškeré uváděné rychlosti u služby DSL jsou maximální možné a nejsou garantovány, jsou agregovány a závislé na kapacitě linky a na vzdálenosti od ústředy. Služby DSL jsou poskytovány prostřednictvím společnosti Český bezdrát Mobile s.r.o., Zámečnická 592, Příbor 742 58, Okr. N. Jičín na infrastruktuře CETINu.

Nejdou odesílat e-maily / Komu případně nahlásit poruchu:

Zkontrolujte, zda máte správně nastavený server pro odchozí poštu, měli by jste tam mít smtp: mail.eri.cz
Poté by jste v nastavení neměli mít zaškrknutou položku: požadovat přihlášení pomocí zabezpečeného ověřování hesla (SPA).

V případě poruchy s internetem jako první zkontrolujte, zda máte povolenou síťovou kartu, zda jste si ji omylem nezakázali . Zkontrolujte zda vám z vašeho PC nevypadl kabel, či není nějak jinak mechanicky poškození. Pokud se připojujete bezdrátově, pak ověřte zda je váš router či VDSL modem zapojení do elektřiny, jestliže router/modem bliká nestandartně nebo pro změnu kontrolky jen svítí, pak je nejlepší ho restartovat (vypnout a zapnout). V případě, že internet stále nebude fungovat, kontaktujte nás prosím na e-mail: servis@baja.cz nebo na tel.: 468002777 rádi Vám poradíme nebo Váš problém vyřešíme..

Chcete rychle zjistit jaký internet Vám můžeme nabídnout ve Vaší lokalitě?

Máte nějaký dotaz k nabízeným službám?

Zanechte nám Vaše telefonní číslo, ozveme se Vám do 2 pracovních dnů.

Tato webová stránka používá pro poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte.

Více informací