Internet + TV , Uničov a Litovel

Jsme zde pro vás od roku 2005

Nejčastější otázky k internetu na optice v Uničově a Litovli

Ulice, na kterých se již optické vlákno nachází:

Město Uničov: Mohelnická, Nová, Dukelská, Plzeňská, Hrdinů, Litovelská a celé sídliště Nemocniční a Gen.Svobody, Roháče z Dubé, Žižkova, Havlíčkova, Kozinova, Budovatelů, Bratří Čapků, Moravské Náměstí, Pionýrů, Opletalova, Komenského, Boženy Němcová, Dvořákova, Nerudova, Smetanova, Pod Šibeníkem.

Město Litovel: Vítězná, Novosady, Gemerská, Severní, Karla Sedláka, Uničovská 13 a 13b, bytové domy na Kysucké

V ceně aktivačního poplatku je:

Neveřejná IP adresa, nastavení PC, 10m UTP kabelu a hodina a půl práce technika. Natažení UTP kabelu v bytě si provádí každý zákazník sám, tato práce není zahrnuta v aktivačním poplatku. Veškeré případné více práce či hardware budou účtovány nad rámec aktivačního poplatku - viz ceník.

Průběh, rychlost a délka instalace - předání služby:

Z hlavní rozvodné skříně RACKU se UTP kabely táhnou přes elektroinstalační šachty do jednotlivých pater, odkud se pak vyvedou k jednotlivým uživatelům, nejčastěji průvrtem nad vchodovými dveřmi. Natažení UTP kabelu v bytě si provádí každý zákazník sám. Veškeré nové UTP kabely ve společných prostorech se uschovají do nových či stávajících lišt a jsou v ceně aktivačního poplatku. Instalace provádíme v nejkratším možném termínu cca do 5 pracovních dnů od objednání služby. V případě, že je PC zákazníka v pořádku, je délka instalace u zákazníka cca 30min.

Poznámka:

  • Zákazník přebírá plně funkční službu a uhradí v hotovosti při podpisu smlouvy o poskytování služeb aktivační poplatek a poměrnou část paušálu dle zúčtovacího období, případně více práce a hardware jako je například WiFi router a kabel.
  • Cenová nabídka platí pouze pro nové zákazníky, původní ceny a tarify budou stávajícím zákazníkům průběžně navyšovány dle aktuálního ceníku.
  • Výše uváděné rychlosti stahování a odesílání dat u jednotlivých tarifů Fiber se pohybují dle vytížení služby a serveru, ze kterého stahujete data (běžně však k horní hranici dané služby). Uváděné rychlosti nejsou garantovány. Minimální rychlost stahování dat u všech tarifů Fiber je 1Mbs.
  • Po uplynutí minimální délky zvolené smlouvy, automaticky přechází smlouva na dobu neurčitou, bez dalšího poplatku.

Při stahování dat se ukazuje menší rychlost než mám uvedenou na smlouvě - proč?

Veškeré uváděné rychlosti u služby FIBER jsou maximální možné a nejsou garantovány. Běžně se však uváděné rychlosti stahování i odesílání pohybují u horní hranice vybraného tarifu.

Faktorů ovlivňující Vaši rychlost k internetu je mnoho, proto uvedeme jen několik:

  • Pokud už stahujete pomocí DC++ nebo jiných podobných programů z P2P sítí pak vám internet na ostatních stránkách už nemůže fungovat na 100% , protože velkou část rychlosti používají zmiňované programy
  • Pokud budete mít ve svém PC vir nebo nějakého podobného parazita je dost možné, že ovlivní rychlost stahování
  • Dalším faktorem ovlivňujícím rychlost jsou servery, na které se připojujete. Ne každý server má takovou kapacitu, aby obhospodařil všechny uživatele internetu v jednu chvíli a to na 100%
  • Pokud máte doma 2 a více PC námi dodávanou rychlost si dělíte mezi sebou (to znamená, že nemáte Vaši rychlost krát počet PC v bytě)
  • Mnohdy ovlivní rychlost internetu i výkon vašeho PC (hlavně u starých PC je načítání stránek pomalé, je to ovlivněno grafikou, paměti RAM atd.)
  • Pokud máte doma WiFI router a připojujete se bezdrátově, pak je dost možné, že router je již starý a přenosovou rychlost již nezvládá, případně je Váš domácí prostor zarušený a toto rušení snižuje přenosocou rychlost, reálnou rychlost stahování pak nejlépe ověříte na zařízení, které je připojené kabelem.

Pokud i přesto máte pocit, že žádný z příkladů se Vás netýká ozvěte se nám e-mail: servis@baja.cz , tel: 468002777.

Nejdou odesílat e-maily / Komu případně nahlásit poruchu:

Zkontrolujte, zda máte správně nastavený server pro odchozí poštu, měli by jste tam mít smtp: smtp.baja.cz
Poté by jste v nastavení neměli mít zaškrknutou položku: požadovat přihlášení pomocí zabezpečeného ověřování hesla (SPA).

V případě poruchy s internetem jako první zkontrolujte, zda máte povolenou síťovou kartu, zda jste si ji omylem nezakázali . Zkontrolujte zda vám z vašeho PC nevypadl kabel, či není nějak jinak mechanicky poškození. Pokud se připojujete bezdrátově, pak ověřte zda je váš router zapojení do elektřiny, jestliže router bliká nestandartně nebo pro změnu kontrolky jen svítí, pak je nejlepší ho restartovat (vypnout a zapnout). V případě, že internet stále nebude fungovat, kontaktujte nás prosím na e-mail: servis@baja.cz nebo na tel.: 468002777 rádi Vám poradíme nebo Váš problém vyřešíme..

Chcete rychle zjistit jaký internet Vám můžeme nabídnout ve Vaší lokalitě?

Máte nějaký dotaz k nabízeným službám?

Zanechte nám Vaše telefonní číslo, ozveme se Vám do 2 pracovních dnů.

Tato webová stránka používá pro poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte.

Více informací