Nahlásit poruchu

Jsme zde pro vás od roku 2005

Nahlásit poruchu

 

V případě , že máte na svém zařízení poruch, nejde Vám internet, či nejdou odesílat maily, pak doporučujeme nejprve vyzkoušet pár základních věcí:

  • Ověřte zda máte veškeré kabely zapojeny správně
  • Ověřte zda máte zapojený WiFI router v elektrické zásuvce , případně ho restartujte (vypněte a zapnětě)
  • Ověřte zda nemáte někde zlomeny, skříply, překousnutý či jinak poškozený kabel či koncovku
  • V případě , že máte připojení bezdrátově , doporučujeme neprve restartovat toto bezdrátové zařízení (vypnout a zapnou)
  • V případě, že nejdou odesílat maily, doporučujeme ověřit zda máte správně nastavený správně SMTP server (správně tam musí být: SMTP.BAJA.CZ)

Pokud i přesto internet nebude fungovat, pak nás neváhejte kontaktovat na čísle hlášení poruch: 468 002 777 a to každý den od 7 do 22h, nebo e-mailem: servis@baja.cz  , případně tak můžete učinit přes klientskou zónu.

 

Chcete rychle zjistit jaký internet Vám můžeme nabídnout ve Vaší lokalitě?

Máte nějaký dotaz k nabízeným službám?

Zanechte nám Vaše telefonní číslo, ozveme se Vám do 2 pracovních dnů.

Tato webová stránka používá pro poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti cookies. Používáním těchto stránek souhlasíte.

Více informací